داعش

ساخت وبلاگ

ابوعزرائیل از فرماندهان بسیج مردمی عراق در این ویدیوی 3 دقیقه ای، در گفتگوی تلفنی با یک تروریست عضو داعش، روش داعشی ها در آنچه "اجرای احکام اسلام" می نامند را به شدت مورد انتقاد قرار می دهد.

تلاش ابوعزرائیل برای هدایت یک داعشی در مکالمه تلفنی / کلیپ

ابوعزرائیل که در این فیلم از سرسختی و اصرار این تروریست بر "نفهمیدن"، گاهی صدایش را بالا می برد، در ادامه و در اوج بحث کلامی و عقیدتی، او را "عزیز دل" و "برادر عزیز" هم خطاب می کند!

 

{mp4remote}http://wpc.be1e.edgecastcdn.net/00BE1E/news/2016/04/19/alalam_635966695604988512_25f_4x3.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:57

روزنامه لبنانی السفیر با اشاره به حملات گسترده به حزب الله از سوی کشورهای عربی به ویژه در اجلاس اخیر استانبول، نوشت: جنون عربستان به حدی رسیده است که از اسرائیل خواسته، لابی یهودی در آمریکا را مجبور کند، مانع انتشار 28 صفحه‌ای شود که مربوط به احتمال دست داشتن یک شبکه سعودی رسمی در حوادث 11 سپتامبر 2001 است.

 

تلاش سعودی ها برای متهم کردن حزب الله در حوادث 11 سپتامبر


السفیر افزود: بعضی رسانه‌های سعودی هم اخیرا در حال انتشار اسنادی ادعایی در خصوص دست داشتن حزب الله و به صورت مشخص عماد مغنیه در حوادث 11 سپتامبر هستند!!

* حملات جدید علیه مقاومت لبنان از طریق حریری
به نوشته این روزنامه لبنانی، عربستان سعودی همچنین به دنبال آن است که از طریق رئیس جریان المستقبل لبنان، حملات جدیدی را علیه مقاومت آغاز کند.
السفیر تأکید کرد: برای "سعد حریری" سخنان نفر اول عربستان یعنی "محمد بن سلمان" (جانشین ولیعهد، وزیر دفاع و فرزند پادشاه سعودی) کافی است. بن سلمان در مصاحبه با شبکه "بلومبرگ" گفته بود: مشکل شرکت حریری (سعودی اوجیه) به ما ربطی ندارد، بلکه مشکل او با بانکها و کارگران و طرفهای قرارداد است.
السفیر افزود: صریح‌تر و آشکارتر از این دیگر نمی‌توان سخن گفت. بنابراین اگر کارگران و طرفهای قرارداد تصمیم بگیرند به دادگاه سعودی مراجعه کنند، دولت سعودی دست و پا بسته نخواهد ایستاد، بلکه در کنار آنان با شرکت "سعودی اوجیه" مقابله خواهد کرد.
السفیر خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان اینگونه می‌اندیشد که می‌تواند از این برگه برای تعامل با پرونده سعد حریری استفاده کند.
به نوشته این روزنامه لبنانی، سعد حریری با فشارهای بی سابقه‌ای از سوی محمد بن سلمان مواجه شده و جانشین ولیعهد سعودی تصمیم دارد از این راه او را با حملات عربستان علیه ایران و حزب الله همراه سازد.
السفیر افزود: هنوز کسی جواب قطعی را نمی‌داند و باید دید که پرونده سعودی اوجیه به کجا خواهد رسید.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:57

درحالی که نزدیک به دو هفته از امضاء توافقنامه جنجالی واگذاری دو جزیره صنافیر و تیران مصر به سعودی ها می گذرد، محافل رسانه ای تاکنون دهها سند فاش کرده اند که مالکیت مصر براین جزایر را اثبات می کند.

اسنادی که دقیقا مشخص می کند دو جزیره تیران و صنافیر متعلق به سعودی است یا مصر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در تازه ترین مورد، براساس یکی از اسناد موجود درآرشیو سازمان ملل متحد و شورای امنیت، دو جزیره تیران و صنافیر متعلق به مصر هستند و نه عربستان.
سایت روزنامه مصری "الشعب" فاش کرد، ماجرای این جزایر زمانی آغاز می‌شود که مصر از عبور کشتیهای رژیم صهیونیستی از گذرگاه تیران جلوگیری کرد.
پس از مراجعه رژیم اسرائیل به شورای امنیت در سال 1954، منازعه دیپلماتیک بزرگی با هدایت "محمود عزمی" نماینده وقت مصر در سازمان ملل متحد علیه "ابا ایبان" نماینده اسرائیل آغاز شد.
نماینده رژیم صهیونیستی در آن زمان مدعی شد که مصر جزایر تیران و صنافیر را اشغال کرده است. وی بیانیه‌ای را که در تاریخ 30 ژانویه از جانب وزارت امورخارجه مصر به سفارت آمریکا ارسال شده بود مطرح کرد ولی نماینده مصر در مقابل اعلام کرد که نماینده اسرائیل به صورتی آن بیانیه را اعلام کرده که گویا مصر اکنون این دو جزیره را اشغال کرده است. درحالیکه آن ماجرا متعلق به سال 1906 بود.
نماینده مصر تأکید کرد که در سال 1906 درگیریهایی درباره آن دو جزیره صورت گرفت که با امضای توافقنامه‌هایی خاتمه یافت و به موجب آنها دولت عثمانی اقرار کرد که آن دو جزیره تابع مصر هستند. همچنین بر اساس پیامهایی که از سوی سلطان عثمانی به دولت الخدیویه ارسال شد، دو جزیره تحت حاکمیت مصر باقی ماندند.
به گفته نماینده مصر، پس از فروپاشی روابط مصر و امپراطوری عثمانی، دو جزیره کاملا تابع مصر شدند.
نماینده مصر در جریان سخنرانی هایش در جلسه‌های رسمی شورای امنیت، و در نشست شماره 659 در تاریخ 15 فوریه 1954  تأکید کرد که: "بر اساس توافقنامه مصر و عربستان،  دو طرف توافق کردند که مصر مالک دو جزیره است، و موضوع بسیار مهمتر آن، به رسمیت شناختن دو جزیره به عنوان بخش جدایی ناپذیر اراضی مصر است."

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:57

وی اهل ولایت میدان در افغانستان است و چند سال پیش به ایران مهاجرت کرده بود و با پدر و مادرش زندگی می کرد.

نماز پیکر شهید ابراهیم رضایی را آیتالله سعیدی، تولیت حرم کریمه اهل بیت (سلاماللهعلیها) برپا کرد و سپس پیکر این مدافعان حرم حضرت زینب (سلاماللهعلیها) برای دفن به بهشت معصومه (سلاماللهعلیها) انتقال یافت و در قطعه ویژهای بهنام شهدای مدافع حرم در کنار قطعه شهدای گمنام به خاک سپرده شد.

او از مهاجران افغانستان ساکن قم بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلاماللهعلیها) به کشور سوریه عزیمت کرده بودند و در درگیری با وهابیون تکفیری به شهادت رسید.

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:57

شهید مدافع حرم ابوذر امجديان

 

زندگی نامه شهید ابوذر امجدیان
 

شهيد والامقام كربلايي ابوذر امجديان در روز 28 مرداد ماه سال 1365 (هـ.ش ) در شهرستان سنقر روستاي سهنله  در خانواده مستضعف و متدينی  بدنيا آمد.
شهيد ابوذر در سايه محبت هاي پدر و مادر پاکدامن، وارسته و مهربانش دوران کودکي را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد. در دوران تحصيلش از هوش و استعداد فوق العاده اي برخوردار بود و با موفقيت تمام دوران دبستان را دردبستان آيت اله خامنه اي روستاي سهنله و دوره  راهنمايي در مدرسه بنياد 15 خرداد همان روستا طي كرد ودوره دبيرستان را  درشهرستان سنقر شهيد محمد هدايتي و رشته نقشه كشي را در هنرستان صنعتگران پشت سر گذاشت. ودر آن 3سال دبيرستان دانش آموز نمونه اخلاقي وعلمي شدند.

هنگام فراغت از تحصيل به ويژه در تعطيلات تابستاني با کار و تلاش فراوان مخارج شخصي خود را براي تحصيل بدست مي آورد و از اين راه به خانواده زحمتکش خود کمک قابل توجهي مي کرد. او با شور و نشاط و مهر و محبت و صميميتي که داشت به محيط گرم خانواده صفا و صميميت ديگري مي بخشيد. پدرش از دوران کودکي او چنين مي گويد: "هنگامي که خسته از کار روزانه به خانه  برمي گشتم، باديدن فرزندانم همچون ابوذر تمامي خستگي ها و مرارت ها را از وجودم پاک مي کرد"  .اشتياق ابوذر به مسجد رفتن وقرآن خواندن حدي بود که هروقت صدای اذان  را مي شنيدند دست از كار مي كشيد و روانه مسجد مي شدد.در سال 1383 مقطع دبيرستان را با موفقيت پشت سر گذاشت و پس از اخذ ديپلم با نمرات عالي به استخدام سپاه پاسداران در آمد غريب به 3 سال در سپاه جوانرود خدمت كردند وبعداز آن عضو نيروهاي يگان ويژه صابرين سپاه تهران شدند.


 
 ويژگي هاي برجسته شهيد:

او عارفي وارسته، ايثارگري سلحشور و اسوه اي براي ديگران بود که جز خدا به چيز ديگري نمي انديشيد و به عشق رسيدن به هدف متعالي و کسب رضاي خدا و حضرت احديت، شب و روز تلاش مي کرد و سخت ترين و مشکل ترين مسئوليت هاي كاري و خانوادگي را با کمال خوشرويي و اشتياق و آرامش خاطر مي پذيرفت.
 
برادر دوقلوي شهيد (حجه الاسلام طالب امجديان) چنين مي گويد:
 
«او انساني بود که براي خدا کار مي کرد و اخلاص در عمل از ويژگي هاي بارز او بود، ايشان يکي از افراد درجه اولي بود که هميشه ماموريت هاي سنگينی  بر عهده اش قرار داشت.  كربلايي ابوذر که با خضوع و خشوعي که در مقابل خدا و در برابر دلاورمردان پاسدار داشت، در مقابله با دشمن همچون شيري غرّان  بود. ابوذر کسي بود که براي خدا و ولي فقيه زمان خود همه چيز خودش را فدا کرد و از زندگيش گذشت. او واقعاً به امر ولايت اعتقاد کامل داشت و حاضر بود در اين راه جان بدهد، که عاقبت هم چنين کرد. هميشه سفارش مي کرد تقوا پيشه كنيم و تابع رهبري باشيم. ابوذر از زمان طفوليت، روحي لطيف ،عبادي و نيايشگر داشت.»
 
پدر بزرگوارش مي گويد:


"ابوذر از سن 9 سالگي تا لحظه شهادت در تمام فراز و نشيب هاي زندگي و كاري، هرگز نمازش ترک نشد
اين انسان پارسا تا آخرين لحظات حيات خود، دست از دعا و نيايش بر نداشت. نماز اول وقت را بر همه چيز مقدم مي شمرد و قرآن و توسل برنامه روزانه او بود. او به راستي همه چيز را فداي رهبر کرده بود. آن چيزي که براي او مطرح نبود خواب و خوراک و استراحت بود. هر زمان که براي ديدار خانواده اش به روستا مي رفت، در آنجا لحظه اي از گره گشايي مشکلات و گرفتاري هاي مردم باز نمي ايستاد و دائماً در انديشه انجام خدمتي به خلق الله بود. او بسان شمع مي سوخت و چونان چشمه ساران در حال جوشش بود و يک آن از تحرک باز نمي ايستاد. روحيه ايثار و استقامت او شگفت انگيز بود."
از ويژگي هاي اخلاقي شهيد كربلايي ابوذر برخورد دوستانه او با همسايه ها و دوستان خود بود. وبه آنها  عشق مي ورزيد.


 
نحوه شهادت:
 
شهيد كربلايي ابوذر امجديان در يكي از ماموريت ها خود در سوريه به همراه يكي ديگر از دوستانش به نام شهيد مير دوستي، دعوت حق را لبيک گفتند و سرانجام در 1 آبان ماه سال 1394كه مصادف با تاسوعاي حسيني بود به لقاء خداوند شتافتند.


دوستان شهید ابوذر امجدیان در وصف این شهیدوالامقام می گویند:

 
تو فرزند کدام نسل پاکی؟ تو از کدامین دشت روییده ای قاصدک!؟ چه کسی سینه دریاییت را پاره پاره کرده؟ کدام دست ناپاک خون پاک تو را ریخته؟ به کجا سفر می کنی؟ دور از خانه و شهر خویش؟! دور از دستهای پینه بسته پدر و قلب شکسته مادر!؟ تو اى سبزترین بهار جاوید! اى نشان بى نشان‏ها! اى آیینه نور! اى راز سر به مهر! اى بیکران !  تو آن روز خروشیدى و امروز... باور نمى‏کنم که با آن همه خروش در خاک خفته‏اى! اى که حضور دریایى تو در آسمان‏ها جارى‏تر از رودهاست! هنوز تپش امواج پرخروش غیرتت لرزه بر اندام دشمنان مى‏افکند. ما خفتگان در ساحلت غرقه به طوفانیم و تو چه آرام، در پهنه بیکرانت، حیرتمان را به نظاره نشسته‏اى. چه زیباست قاب عکس خالى‏ات بر دیوار قلب‏مان. هنوز در صفحه صفحه تاریخ، تفسیر حدیث جاودانگى‏ات را مى‏نویسند و چه زیباست شعر دلتنگى‏هامان. هنوز کوچه ‏ها در انتظار ترنم گام‏هاى سبز تواند. آسمان تاریک شهر در التماس تابش چشم‏هاى توست. اى نور! چگونه در مق دلواپسى‏هامان تابش‏ات را به خاک بخشیدى. اى تفسیر سرمستى و اى نغمه شوریدگى! نزدیک است پرنده قلبم در کنج تنهایى جان سپارد. گوش کن! ثانیه‏ها به امید بازگشت تو در تپش‏اند. دل من تفسیر کتابنامه انتظارت را تا انتهاى جاده‏هاى بى کسى از بر کرده است، تا شاید آغاز کنى روزى را مثل آغاز بهار. باز هم مى‏گویم که دلم منتظر توست. ابوذرجان شهادتت مبارک . عجب عطر عاشورایی بخشیدی به دیارمان. ما حقیر و کوچکیم در برابر عظمت شما. کاش میدانستم در جوار زینب کبری در روز عاشورا زمزمه ات چی بوده برای مادرت وخواهرات حتما صبر زینبیه طلب کردی...
 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:57

حجت الاسلام علی تمام زاده از مجاهدین راه اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب(س) که با نام جهادی “ابوهادی” در جبهه های سوریه حضور داشت روز جمعه ۱۵ آبان ماه 94 به شهادت رسید.

 

پیکر پاک این شهید مدافع حرم پس از اینکه یک شبانه روز که در محلی ما بین نیروهای مقاومت و دشمن قرار داشت با تلاش رزمندگان اسلام بازگردانده شد و با برگزاری چند مراسم در شهر کرج تشییع شد .

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 23:27

شهید مدافع حرم ال الله شهید سعیدمسلمی متولد 1370 در سرزمین آفتاب متولد شد.

 

شهید سعید مسلمی اعزامی از تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی، در آبان ماه سال 94 در حومه حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از 99 روز، به اراک بازگشت.

 

 

 

وصیت نامه شهید سعید مسلمی

با سلام و درود به روح امام خمینی(ره) و آرزوی صحت و سلامتی برای ادامه دهنده راه ایشان امام خامنه‌ای. امروز که شما این نامه را مطالعه می‌کنید شاید دیگر در بین شما عزیزان نباشم و انشالله خداوند توفیق نبرد با دشمنان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و شهادت در راه ایشان نصیب اینجانب کرده باشد.

در ابتدا از پدر و مادر عزیزم به خاطر تمامی سختی‌ها و زحماتی که برای بزرگ کردن اینجانب کشیده‌اند تشکر می‌کنم. از شما عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم حتی گوشه‌ای از زحمات شما را در این دنیا جبران کنم و امیدوارم در آن دنیا به لطف حضرت زهرا(س) دستیگر شما باشم.

پدر و مادرم، حرفی که با شما دارم این است که در نبود من صبور باشید و خدایی نکرده حرف یا عملی انجام ندهید که باعث رنجش دل امام زمان و رهبر عزیزتر از جانم و خوشحالی دشمنان اسلام شود و بدانید که فرزند شما در مقابل عزیزان امام حسین(ع) هیچ ارزشی ندارد و اگر خواستید برای نبود فرزندتان اشک بریزید برای مظلومیت امام حسین(ع) و فرزندانش گریه کنید.

همیشه راضی باشید به رضای خداوند و شکرگذار خداوند باشید که فرزندتان در راه امام حسین(ع) قربانی شد. و بدانید که من با اراده خودم این راه را انتخاب کردم و همیشه شکرگذار خداوند هستم که مرا لایق این راه دانست. توصیه‌ای که به خواهران و برادرانم دارم داشتن غیرت علوی و رعایت حجاب زهرایی و نگه داشتن احترام پدر و مادرم در همه‌ی  شرایط می‌باشد.

صحبتی که با عزیزان دارم ادامه راه شهیدان و گوش به فرمان بودن در برابر دستورات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای است و همیشه به یاد داشته باشید که در محضر خداوند و امام زمان(عج) هستید.

و اما داداشی عزیزم در باشگاه از شما عزیزان می‌خواهم همواره احترام به پدر و مادر و تلاش برای بالا بردن سطح علمی و رعایت ادب و اخلاق و ورزش کردن برای دفاع از اسلام را فراموش نکنید و بدانید روزی نوبت شما هم خواهد رسید و باید برای آن روز خود را آماده کنید تا بتوانید برای دفاع از اسلام و شادی دل حضرت زهرا(س) از همه چیزتان بگذرید و هیات را حفظ کنید و مراسمات به یاد ما هم باشید و روضه حضرت زهرا(س) را به یاد ما باهم بخوانید.

امیدوارم عملکردم در مقابل دشمنان اسلام باعث شادی دل آقا امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای گردیده باشد؛ انشالله.

7 مهر 94

 

 

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:39

پاسدار شهید محمد زهره وند نخستین شهید مدافع حرم استان مرکزی از گروه ‌های تکاور سپاه روح ‌الله استان مرکزی بود که ۹ آبان ماه سال 94 در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید.

 

 

 

شهید محمد زهره وند از گروه‌های تکاور سپاه روح‌الله بود که ۹ آبان ماه امسال در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۶۸ روز به ایران اسلامی بازگشت و با حضور پر شور مردم و مسئولین در گلزار شهدای اراک آرام گرفت.

نخستین شهید مدافع حرم اراک متولد ۱۳ فروردین سال ۶۵ است که از وی یک دختر ۱۸ ماه به یادگار مانده است.

در ادامه متن وصیت نامه وی را از نظر می گذرانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

همسرم

نمی‌دانم چه بگویم و چه بنویسم، فقط می توانم بگویم حلالم کن و مرا ببخش و از همه دوستان و آشنایان حلالیت مرا بخواه.

چند خواسته از تو دارم، اول: مثل همیشه حجابت را خوب حفظ کن و این حجاب و معرفت را به دخترم ریحانه جان یاد بده و از تو می‌خواهم در همیشه در سختی ومشکلات به خدا توکل کنی و با ذکر نام خدا آرامش بگیری و بدانی وجود وحضور ما همه وسیله است و بود و نبود ما خیلی مهم نیست، اگر توکل کردی و خدا را در همه حال احساس کردی می‌بینی که پشتیبان و یار محکمی داری و هیچ وقت تنهایی و ترس بر تو غلبه نخواهد کرد.

ریحانه جان

دختر شیرین عسل بابا با تمام وجود دوستت دارم و همیشه به یادت هستم و از تو نور چشمم می خواهم همیشه حرفهای مادرت را خوب گوش کنی و مثل مادرت با حجاب و با معرفت و فهم و کمالات باشی ودر تمام مراحل زندگی گوش به فرمان مادرت باشی و مبادا مادرت از تو ناراضی باشد.

پدر و مادر عزیزم

از اینکه این همه برای بنده زحمت کشیدید و خون دل ما را خوردید تشکر و قدردانی می کنم و از اینکه مرا در راه مستقیم هدایت کردید ممنونم.

از شما همسر و دختر عزیزم ریحانه و پدر و مادر مهربانم می خواهم همیشه پشتیبان اسلام و ولایت فقیه باشید و هیچ وقت نگذارید کسی به رهبر عزیزتر از جانم حرفی بزند و همیشه مدافع انقلاب و خون شهدا باشید.

از شما می خواهم اگر روزی بنده حقیر سراپا تقصیر لیاقت شهادت را در راه اسلام، قرآن و ولایت را پیدا کردم، گریه نکنید و بدانید عمر دست خداست و چه لیاقتی بهتر از اینکه عمر بنده با شهادت که بالاترین مرگ و رسیدن به خداست به پایان برسد.

دعاکردم که از جسمم نماند

تا کسی نماز میتی بر تن نخواند

 

والسّلام

محمد زهره وند ۲۸ شهریور۹۴

 

 

محمد زهره وند دو سال بعد از ازدواج‌ صاحب دختری به نام ریحانه شد. جشن تولد دو سالگی ریحانه بر سر مزار پدر شهیدش برگزار گردید.

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:39

شهید فرهاد خوشه بر فرزند غلام ، متولد سال ۱۳۶۰ ، بسیجی پایگاه مقاومت کوشالشاه لنگرود و پاسدار تیپ دوم میرزا کوچک مریدان ، در شامگاه یکشنبه ۱۰ اسفند 1393  در کشور سوریه به شهادت رسید.

 

 

او در سال ۱۳۶۰ در یک خانواده مذهبی در خراط محله کوشالشاه لنگرود بدنیا آمد و دارای یک فرزند پسر به نام محمد ( ۳ ساله ) بود.فرزند دیگر او به نام فاطمه چند ماه بعد از شهادت پدر به دنیا آمد .

 

 

خانواده این شهید عزیز روز گذشته به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و آیت‌الله خامنه‌ای یک قرآن و یک انگشتری به آنها هدیه دادند.

 

 

خاطره ای از گیله مرد مدافع حرم زینب کبری (سلام الله علیها) شهید فرهاد خوشه بر :


رفیقش می گفت در شدت درگیری با مزدوران تکفیری و زیر آتش شدید دشمن ، تمام قد و ایستاده و با شجاعت خاصی نیروهاش را فرماندهی می کرد بهش گفتم فرهاد بیشتر مراقب باش لطفا بنشین و یا خیز برو اوضاع خطرناکه ، گفت فلانی این نیروهای سوری نگاهشون به ما ایرانی هاست اگر کمترین آثار ترس را در ما ببینند قافیه را می بازند و ترس برشون حاکم میشه و اونوقت جرآت مقاومت نخواهند داشت ، به همین دلیل بود وقتی که فرهاد شهید شد و در حال انتقال پیکر مطهرش بودیم هر رزمنده سوری که اون را می دید با احترام خاصی می گفت : شهید البطل شهید البطل یعنی ( شهید قهرمان ) این وصف را قبلا از زبان امام خامنه ای در مورد شهید املاکی شنیده بودیم و حالا جوان همشهری املاکی در سنگر دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام این مدال افتخار را بر سینه خودش آویخته بود ، شادی ارواح طیبه شهدا صلوات

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 2:41

شهید مرتضی کریمی 34 ساله و جانشین فرمانده گردان امام حسن مجتبی(ع) چندی پیش به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به سوریه رفت و به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید. از این شهید والامقام 2 فرزند دختر به یادگار مانده است. پیکر این شهید تا مدتی مفقود بوده و به میهن اسلامی بازنگشته بود.

مهرعلی عباسی، برادر همسر شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی» درباره نحوه شهادت این عزیز گفت: آنچنان که دوستان و همراهان شهید در سوریه تعریف می‌کنند، گویا یک آمبولانس حاوی پیکر شهدا و تعدادی مجروح در حال حرکت بوده که راننده آن از سوی تک‌تیراندازهای داعش مورد هدف قرار می‌گیرد و مرتضی کریمی به سراغ امبولانس می‌رود تا آن را از معرکه خارج کند که این بار آمبولانس مورد هدف موشک قرار گرفته و منهدم می‌شود.
 

{flvremote}http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/videos/story/94-12/06/farhangnews_184422-527513-1456379289.flv{/flvremote}

کلیپ آخرین لحظات شهید مرتضی کریمی که توس طخودش فیلمبرداری شد | دانلود فیلم

 

 

قسمتی از وصیت نامه شهید مرتضی کریمی

سلام درود به ساحت مقدس امام زمان عج و روح پاک امام راحل. و سلام بر نائب بر حقش حضرت سید علی خامنه ای 

و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم

با قلب خود ورقی میسازم و  با خون خود جوهری و با استخوان خود قلمی میسازم و دست نوشته ایی به یادگار بر روی آن حک میکنم.

در ابتدای وصیت نامه ام از تمامی دوستان و آشنایان و خانواده خودم تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند تاگمراه نشوند زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است.

 از همه میخواهم اشک و گریه های خود را نثار اباعبدالله الحسین ع و فرزندان آن بزرگوار و خانم زینب (س) کنند.

از دوستان و آشنایان که بر گردن بنده حقیر حق دارند تقاضا میکنم بنده حقیر را مورد عفو و حلالیت خود قرار دهند.

 میدانم که اخلاق و رفتار من انقدر خوب نبود که توفیق شهادت داشته باشم و این شهادت که نصیب بنده شد لطف و کرم و هدیه خداوند بود.

بی بی زینب (س ) آن زمان که شما در شام غریب بودید گذشت. و دیگر به هیچ احدی اجازه نمیدهیم به شما و سلاله اباعبدالله الحسین (ع( بی احترامی کند. 

نماز لیله الدفن و حلالیت چهل مؤمن فراموش نشود. حتما این کار را برای من روز دفن انجام دهید و شال و پیراهن مشکی و پرچم سرخ حرم و تربت اباعبدالله الحسین ع رو داخل قبرم کنار بدنم قرار بدهید ممنونم.

               منو حلال کنید.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باشد.

 

تاریخ وصیت نامه مرتضی کریمی ٩٤/٩/٢

تاریخ شهادت (۲۱/ ۱۰/ ۹۴) 

محل شهادت: سوریه

 

 

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 2:41

 شبکه "سی بی اس" آمریکا با پخش گزارشی در برنامه "60 دقیقه" خود پرده از اسناد جدیدی برداشت که بر نقش عربستان در حملات 11 سپتامبر 2001 میلادی در آمریکا تاکید می‌کند.

 

اسناد 28 صفحه ای و نقش سعودی در حوادث 11 سپتامبر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه "سی بی اس" آمریکا در این برنامه به تحلیل اسناد محرمانه موسوم به اسناد "28 صفحه ای" درباره حوادث یازده سپتامبر که تاکنون فاش نشده اند، پرداخت.

این شبکه گفت: انتظار می رود باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا 10 روز دیگر به عربستان سفر کند و این در حالی است که مسئولان سازمان جاسوسی امریکا (سیا) سرگرم بررسی امکان افشای یکی از سری ترین اسناد کشور معروف به اسناد "28 صفحه ای" درباره حوادث یازدهم سپتامبر هستند. این اسناد پرده از وجود شبکه پشتیبانی سعودی از عوامل این حادثه در زمان حضورشان در آمریکا برمی دارد.

در این برنامه با افرادی مصاحبه شده است که به نحوی از اطلاعات موجود در این اسناد که 13 سال محرمانه مانده بودند، اطلاع یافته اند. یکی از این افراد، سناتور سابق "باب گراهام" است که ریاست کمیته تحقیقات در سازمان جاسوسی آمریکا را هم بر عهده داشت. وی همچنین از رؤسای کمیته تحقیقات مشترک با مجلس سنا درباره شکست جاسوسی آمریکا در اثنای حوادث یازدهم سپتامبر بود.

وی بدون اشاره به اطلاعات محرمانه این اسناد، فقط درباره شبکه ای از افراد صحبت کرد که گمان می رود از عوامل حادثه در زمان اقامتشان در آمریکا حمایت کرده اند. وی در این برنامه گفت: باور کردنی نیست کسانی که اصلا زبان انگلیسی نمی دانند و قبلا به آمریکا سفر نکرده اند و حتی تحصیلات دبیرستانی هم نداشتند، بتوانند بدون پشتیبانی از داخل آمریکا، چنین کار پیچیده ای را انجام دهند.

گراهام در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر شما عربستان، این پشتیبانی را انجام داده است، بدون درنگ گفت: البته، و این پشتیبانی کاملا اساسی بوده است.

وی گفت که عوامل مختلفی در این کار دست داشته اند. دولت عربستان در کنار برخی طرفها و جمعیتهایی تحت پوشش جمعیتهای خیریه در این حادثه دست داشته اند.

گراهام معتقد است که به منظور حفظ روابط حساسی که بین آمریکا و عربستان وجود دارد و از آنجا که عربستان مهد پرورش حکام و سردمداران پول است، در تمام مدت سعی شده تا بر نقش این کشور در این حادثه سرپوش گذاشته شود.

"تیم رومر" سناتور سابق آمریکایی از حزب دومکرات و سفیر آمریکا در هند هم اولین بار به عنوان عضو کمیته تحقیقات مشترک و سپس به عنوان عضو کمیته 11 سپتامبر، این اسناد را خوانده است.

رومر گفت: در این اسناد به احتمال حمایت رسمی و دولتی عربستان از دو نفر از عوامل این حوادث که در کالیفرنیای جنوبی اقامت داشتند، اشاره شده است و این اطلاعات به منظور بررسی در اختیار کمیته حقیقت یاب یازده سپتامبر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعاتی که در اسناد 28 صفحه ای آمده است، همه را شگفت زده خواهد کرد، گفت: "اطلاعاتی که در گزارش کمیته حقیقت یاب 11 سپتامبر درباره حوادث "سن دیه گو" و "لس آنجلس" مبنی بر دخالت عربستان در آنها آمده است، شما را حیرت زده خواهد کرد".

"باب کری" دیگر سناتور سابق آمریکایی نیز به عنوان یکی از 10عضو کمیته حقیقت یاب یازده سپتامبر معتقد است: اسناد 28 صفحه ای باید منتشر شوند. وی با اشاره به نقش عربستان در این حوادث، خطاب به دولتمردان این کشور گفت: "شما نمی توانید به تروریستها پول بدهید و بعد بگویید که اقدامات آنها ربطی به ما ندارد".

"جان لیمان" دبیرکل نیروی دریایی آمریکا در زمان ریاست جمهوری ریگان هم گفت: 15 نفر از 19 نفر عوامل حوادث یازده سپتامبر از اتباع عربستان بودند. آنها از شاگردان مکتب سعودی بودند و در همان اولین روزی که پا به مدرسه گذاشتند، با تفکر افراطی گری آشنا شدند.

گفتنی است "لیمان"، وهابیت را صورت محافظه کارانه و افراطی از اسلام معرفی کرد که در عربستان ریشه دوانده و به تمام بخشهای جامعه در این کشور سرایت کرده است. وی گفت: پس از نفت، وهابیت دومین صادرات بزرگ عربستان به دنیاست و علمای وهابی در این کشور با چنبره زدن بر پستها و سمتهای بالا، میلیاردها دلار برای ترویج افکار خود هزینه می کنند.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 168 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 0:26

پادشاه عربستان با مطرح کردن یک دلیل عجیب، از پاسخ دادن به سؤال خبرنگار شبکه سعودی العربیه خودداری کرد.

 

پادشاه سعودی نتوانست به این سوال پاسخ دهد + ویدئو

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرنگار شبکه سعودی العربیه از پادشاه عربستان در خصوص اقدامات این کشور برای مقابله با تروریسم پرسید اما در کمال تعجب با این پاسخ ملک سلمان مواجه شد که گفت، برای شرکت در یک مناسبت خوب در آنجا حضور دارد، و درباره سیاست صحبت نمی کند!!
ملک سلمان پس از آن فورا از جلوی دوربین کنار رفت.

 

{mp4remote}http://wpc.be1e.edgecastcdn.net/00BE1E/news/2016/04/12/alalam_635960657305349547_25f_4x3.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 166 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 0:26

 روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد که آژانس اطلاعات مرکزی این کشور (CIA) طرحی ویژه را برای تسلیح مخالفان در سوریه در صورت شکست آتش بس آماده کرده است.

 

طرح آژانس اطلاعات CIA آمریکا برای سوریه چیست ؟

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه به نقل از برخی مسؤولان آمریکایی تأکید کرد که این طرح را سی آی ای و همتایان منطقه‌‌ای آن آماده کرده اند تا در صورت فروپاشی آتش بس در سوریه، سلاح های پیشرفته در اختیار مخالفان قرار دهند.
وال استریت ژورنال خاطرنشان کرد، بر اساس طرح "‌B" سلاح‌هایی در اختیار مخالفان قرار می گیرد که بتوانند هواپیماهای سوری و پایگاه‌های پدافندی را هدف قرار دهند.
* تهدید خلبانان روس
این روزنامه مدعی شد که مسؤولان آمریکایی پیامی سری را به همتایان روس خود داده‌اند، مبنی بر اینکه از سرگیری دوباره کامل جنگ در سوریه خلبانان روس را در معرض خطری واقعی قرار خواهد داد.
این روزنامه با این حال به نقل از مسؤولان آمریکایی خاطرنشان کرد که هنوز مشخص نیست آیا افزایش کمکهای آمریکا به مخالفان در سوریه آنها را قادر می سازد که بتوانند پایگاه هایی را از دست داده اند، پس بگیرند.

* روسیه اطلاعی از طرح ب ندارد
"سرگی ریابکوف" معاون وزیر امورخارجه روسیه روز چهارشنبه در واکنش به گزارشهای رسانه‌ای مبنی بر وجود یک طرح آمریکایی در صورت شکست مذاکرات سوریه، اظهار داشت: هر از گاهی صحبتهایی درخصوص طرح "ب" مطرح می شود، ما چیزی در خصوص طرحی تحت این عنوان نمی‌دانیم و هیچ کس درباره آن با ما صحبت نکرده است.
ریابکوف افزود: ما تلاش می کنیم که درگیری ها متوقف شود. وجود طرحی تحت عنوان ب برای اقدام نظامی، نگران کننده و همچنین بسیار نامید کننده خواهد بود.
تأکید آمریکا بر تسلیح گروه‌های به اصطلاح مخالف در سوریه در صورت شکست آتش بس، در حالی است که گروه های مسلح و تروریستی در سوریه مانند جبهه النصره (شاخه القاعده) و داعش و ارتش آزاد و ... از آغاز بحران و جنگ در سوریه از پشتیبانی اطلاعاتی، لجستیکی، تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی و هم پیمانان آنها در منطقه برخوردار بوده و این حمایتها همچنان ادامه دارد.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 184 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 0:26

 

 

به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، شمار اعضای گروه تروریستی داعش با اقدام نظامی بین‌المللی و محلی در عراق و سوریه به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

 

 به نقل ازخبر گزاری فرانسه ، آنتونی بلینکن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا سه‌شنبه در جمع قانونگذران گفت: با همکاری با شرکای محلی توانسته‌ایم در سال گذشته 40 درصد از اراضی تحت کنترل داعش در عراق و 10 درصد را در سوریه آزاد کنیم.

 

 

 

وی افزود: در حقیقت از زمانی که ما نظارت بر قدرت این گروه را در سال 2014 آغاز کردیم، شمار اعضای داعش به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

 

 

 

بلینکن در اظهارات خود خطاب به کمیته سنا در امور بودجه برنامه وزارت امور خارجه برای مقابله با افراطگرایی، به تعداد نیروهای داعش اشاره‌ای نکرد. با این حال وی در سپتامبر 2014 با اشاره به اطلاعاتی شمار نیروهای داعش را بین 20 تا 31 هزار و 500 تخمین زده بود.

 

 

 

از آن زمان به بعد نیروهای کرد و عراقی تحت حمایت آمریکا، نیروهای داعش را از شهرهای تکریت و رمادی عقب رانده و شمال سوریه را گرفته‌اند. در همین حال نیروهای سوریه با پشتیبانی روسیه توانسته‌اند شهر پالمیرا را پس بگیرند.

 

 

 

 

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 22:55

 

 

حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان این که در دنیای کنونی استکبار، داعش و بوکوحرام در حال جنایت هستند و هزینه در این راه فراوان است تاکید کرد: باید علما قیام کرده و با قلم و بیان، علم خود را ظاهر کنند.

 

 آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم فقهی بوده که از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی با بیان اینکه طلاب باید قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه  این دعاها را به این طریق تالیف نکرده بودند، نمی‌‌دانستیم به چه طریقی با خدا صحبت کنیم، استفاده از دعا یکی از نیازهای موحدان است.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در شرایط زندگی مجبور هستم، امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم، تا اسلام حفظ شود، اگر به این امر دقت نشود، دشمنان سعی می‌کنند اسلام را از کار بیندازند.
وی یادآور شد:‌ اگر برای حفظ اسلام تلاش نشود، دشمنان می‌گویند دین از سیاست جدا است، ایرادات و تهمت‌هایی به اسلام وارد می‌کنند، بنابراین باید همه در مسیر حفظ اسلام تلاش کنند.
آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه در هر مکانی ظلم وجود داشته باشد، باید با آنها مبارزه کنیم، گفت: این وظایف برای کل مسلمانان در سطح جهان وجود دارد، صداقت، عدالت و درستی باید در کل جهان باشد و در برابر ترک معروف، باید امر به معروف کنیم
وی خاطرنشان کرد: بر هر مسلمانی واجب است همانطوری که نماز را می‌آموزد، سیاست را نیز بیاموزد، باید در نظر داشت مسئله ولایت فقیه و سیاست اسلامی در امور فرهنگی و اقتصادی مهم است و مردم باید سیاست را بدانند.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه معروف‌هایی وجود دارد که بر اشخاص خاصی واجب است گفت: به عنوان مثال علما در این زمینه مسئولیت دارند زیرا مردم علما را جانشین پیامبر اکرم(ص) و امام می‌دانند، اگر منکری به وجود آید، مردم انتظار دارند، علما سخن بگویند.
وی خاطرنشان کرد: بر علما لازم است اگر بدعتی به وجود آمد، علم خود را اظهار و بیان کنند، اکنون در دنیای کنونی استکبار، داعش و بوکوحرام در حال جنایت هستند و هزینه در این راه فراوان است، در این بخش باید علما قیام کرده و با قلم و بیان، علم خود را ظاهر کنند.
آیت‌الله نوری‌همدانی یادآور شد: علما وظیفه سنگینی دارند، علما نباید علم خود را کتمان کنند، اگر مسلمانان امر به معروف و نهی نکنند و با یکدیگر  ارتباط نداشته باشند، فتنه و فساد در سطح زمین به وجود می‌آید.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 22:55

در این مطلب قصد داریم تا  مجموعه ای کامل و لیستی جامع از تمامی شهدای مدافع حرم قرار دهیم . اگر کمی و کاستی دارد لطفا مارا یاری نمایید .

اگر از شهیدی وصیت نامه ، خاطره و یا عکسی خاص دارید لطفا برای ما ارسال کنید تا این آرشیو کامل تر شود .

 

  ایمیل این بخش برای ارسال مطالب شما  [email protected]  و در صورت ارسال مطلبی به ایمیل لطفا در نظرات همین مطلب هم مارا مطلع کنید . با تشکر

 

  1. شهید مدافع حرم حجه الاسلام و المسلمین علی تمام زاده
  2. شهید مدافع حرم ابراهیم رضایی
  3. شهید مدافع حرمابوذر امجدیان
  4. شهید مدافع حرم نادر حمید
  5. شهید مدافع حرم مهدی نوروزی
  6. شهید مدافع حرماحمد حیاری
  7. شهید مدافع حرماحمد رجبی
  8. شهید مدافع حرممهدی عزیزی
  9. شهید مدافع حرممصطفی خادمی
  10. شهید مدافع حرماحمد قاسمی
  11. شهید مدافع حرم احمد علی حسینی
  12. شهید مدافع حرم محرم علی مرادخانی
  13. شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور
  14. شهید مدافع حرم شهریاری
  15. شهید مدافع حرم علی اکبر شیرعلی
  16. شهید مدافع حرم امیرعلی هیودی
  17. شهید مدافع حرم حجه الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی
  18. شهید مدافع حرم محمود عساف
  19. شهید مدافع حرم ایمان خزایی نژاد
  20. شهید مدافع حرم امین کریمی
  21. شهید مدافع حرم محمد کاظم حسینی
  22. شهید مدافع حرم علی شاه سنایی
  23. شهید مدافع حرم بهزاد یوسفی
  24. شهید مدافع حرم پیمان موسوی
  25. شهید مدافع حرم محمد هادی سلیمی
  26. شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی
  27. شهید مدافع حرم حجه الاسلام و المسلمین محمد هادی ذوالفقاری
  28. شهید مدافع حرم جاوید حیدری
  29. شهید مدافع حرم جبار دریساوی
  30. شهید مدافع حرم محمد صاحب کرم
  31. شهید مدافع حرم جهانپور شریفی
  32. شهید مدافع حرم جبار عراقی
  33. شهید مدافع حرم جواد بختیاری
  34. شهید مدافع حرم حیب الله حیدری
  35. شهید مدافع حرم حامد جوانی
  36. شهید مدافع حرم حجت اصغری شریبانی
  37. شهید مدافع حرم محمد خان زاده
  38. شهید مدافع حرم فرامز رضازاده
  39. شهید مدافع حرم میثم نجفی
  40. شهید مدافع حرم داود حوان مرد
  41. شهید مدافع حرم محمد شالیکار
  42. شهید مدافع حرم محمد ظهیری
  43. شهید مدافع حرم حسن غفاری
  44. شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان
  45. شهید مدافع حرم حسین جمالی
  46. شهید مدافع حرم حسین شاکری
داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 22:55

 

 

 

یک مقام ارشد پنتاگون روز سه شنبه از "بمباران سایبری" ارتش ایالات متحده بر سر پیکارجویان داعش به عنوان بخشی از عملیات هماهنگ برای تشدید حملات همه جانبه علیه این گروه تروریستی خبر داد.

 

رابرت وُرک، معاون وزارت دفاع ایالات متحده گفت: «اعضای داعش تحت فشار زیادی هستند. در طول شش ماه گذشته هر بار که یکی از مواضع دفاعی آنها را هدف قرار دادیم، شکستشان داده‌ایم.»

 

 

 

او که در یک هواپیمای نظامی به مقصد پایگاه هوایی کلرادو با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «آمریکا و نیروهای ائتلاف، برای شکست دادن داعش، آن را از همه سو و با همه امکانات، از جمله حملات سایبری، تحت فشار گذاشته‌اند.»

 

 

 

به گزارشصدای امریکا، رئیس اطلاعات ملی آمریکا اواخر بهمن ماه، حملات سایبری را در صدر تهدیدهای جهانی علیه امنیت ملی آمریکا دانست و کاخ سفید هم برای مقابله با این حملات و فعالیت‌های اینترنتی گروه‌های افراطی، به ویژه داعش، بودجه ویژه ای در نظر گرفته است.

 

 

 

کارشناسان آمریکایی با اشاره به استفاده گروه‌های افراطی از رسانه‌های اجتماعی، می‌گویند شرکت‌های فناوری باید در تلاش جهانی برای مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی سهیم شوند.

 

 

 

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 21:02

 شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد: یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان منفجر شد.

 

انفجار مرگبار در جنوب لبنان و ترور مسؤول جنبش فتح / کلیپ +18

بر اساس گزارش ها این انفجار در نزدیکی اردوگاه عین الحلوه روی داد‎ه است.

شبکه اسکای نیوز نیز گزارش داد که در این انفجار "فتحی زیدان" مسئول نظامی جنبش فتح هدف قرار گرفته شده است.

فتحی زیدان مسئول نظامی جنبش فتح در لبنان کشته شد.

 

{mp4remote}http://wpc.be1e.edgecastcdn.net/00BE1E/news/2016/04/12/alalam_635960698460664761_25f_4x3.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:15

نسخۀ امروزِ "المصری الیوم" به سبب درج تیتری که خاطرِ سعودی ها را مکدر کرد؛ از دکه های روزنامه فروشی جمع شد.

 

ترس و نگرانی ارتش مصر از ناراحتی سعودی ها / روزنامه منتقد مصری جمع آوری شد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامۀ المصری الیوم که به دولت سیسی نزدیک است، با انتخاب یک تیتر درشت دوپهلو درباره گزارش سفر سلمان پادشاه عربستان به مصر، خشم سعودی ها را برانگیخت.

المصری الیوم در شمارۀ روز سه شنبۀ خود با تیتر درشت نوشت: "دو جزیره و دکترا برای سلمان و میلیاردها برای مصر".

 

تغییر تیتر اول المصری الیوم

به نوشتۀ وبگاه "عربی 21" منابع آگاه خبر دادند که واحد امور افکار عمومی در ارتش مصر، رأساً در این ماجرا دخالت کرد و دستور جمع آوری نسخه های توزیع شده از المصری الیوم از دکه های روزنامه فروشی ها را صادر کرد.
در همین راستا، تصویرِ صفحۀ نخستِ روزنامه از صفحۀ این روزنامه بر روی تویتر نیز حذف شد و تصویری تازه با تیتری جدید از روزنامه جایگزین آن شد. تیتر جایگزین عبارت بود از: "حاصل سفر "سلمان": توافقنامه هایی به ارزش 25 میلیارد دلار".

محمد السید صالح سردبیر روزنامه المصری الیوم، علت بروز این مشکل را اشتباه همکاران اجرایی در انتشار نسخۀ اصلاح نشده اعلام کرد، اما درباره عکس منتشر شده از صفحۀ اصلی روزنامه در تویتر، توضیحی نداد.

گفتنی است که پادشاه عربستان، در سفرِ پنج روزۀ خود به مصر، قراردادهای متعددی با مقامات مصر امضا کرد که مهم ترینِ آن واگذاری مالکیت دو جزیرۀ صنافیر و تیرانِ مصر به عربستان بود. این موضوع جنجالی در مصر به پا کرد که همچنان ادامه دارد.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:15

انتشار فیلمی از بمباران شبانه مواضع تروریست های النصره در سوریه و ایجاد جهنمی واقعی برای آنان توسط جنگنده های روس ، مورد بازدید هزاران کاربر اینترنتی شد.

آتش جنگنده های روسیه بر سر ترویریستهای ناقض آتش بس / کلیپ

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این بمباران در منطقه ریف حلب پس از آن اجرا شد که النصره و سایر گروههای تروریستی آتش بس توافق شده را در آن منطقه زیر پا گذاشتند.

{mp4remote}http://wpc.be1e.edgecastcdn.net/00BE1E/news/2016/04/11/alalam_635960141480144330_25f_4x3.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:15